Skip to main content

Kalite politikamız

Müşteri memnuniyeti birinci plandadır.

Müşteri memnuniyetine ulaşmak için gerekli çözümler ancak konusunda uzman ve deneyimli bir kadro ile mümkündür.

Kadro elemanları yeni teknolojiler ile ilgili uzman eğitimci ve danışmanlar tarafından süreli olarak güncel tutulmalıdır.

Verimliliği arttırmak ve uzun vadeli kalite standartlarını korumak oto-denetim ve iyileştirme çalışmaları ile sağlanmalıdır.

Yapılan tüm işleri daha sonra ele alarak TQM gözü ile tekrar incelemek ve varsa düzeltmeler yapmak verimliliği ve kaliyeti arttırmaktadır.

Müşteri şikayetlerini dinleyerek tekrarlanmaması için çözümler üretmek ve uygulamak müşteri memnuniyetini daha da arttıracaktır.

Tüm bunlara çalışanlarımızı da birer müşteri olarak görerek onlara mutlu ve rahat bir ortam sağlayarak ulaşmak mümkündür.